تلفن: 02634347678
همراه: 09905980206
کرج، بلوار باغستان، گلستان12، پلاک28، واحد 2
Shij.journals@gmail.com
پاسخگویی تلفنی:
شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:30 تا 12:30
خارج از این ساعات پیام با شماره 09905980206:
عضو هیئت علمی دانشگاه زنجان
عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز
عضو هیئت علمی دانشگاه اردبیل
عضو هیئت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری
عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران
عضو هیئت علمی دانشگاه هنر اصفهان
عضو هیئت علمی دانشگاه شیخ بهائی
عضو هیئت علمی موسسه اموزش عالی مازیار
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران
عضو هیئت علمی دانشگاه شیخ بهائی اصفهان
عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی
عضو هیئت علمی دانشگاه امام رضا (ع)
عضو هیئت علمی موسسه آموزش عاللی شاندیز
عضو هیئت مدیره موسسه مطبوعاتی شباک
مقالات ارسالی برای نشریه، پیش از انتشار با استفاده از سامانۀ «سمیم نور» مشابهتیابی خواهند شد. در صورت وجود همانندی غیرموجه، مقاله در هر مرحله (حتی پس از صفحهآرایی) برای بازبینی و اصلاح به نویسنده مسئول ارجاع داده میشود. شایان ذکر است مقالاتی که محتوای آنها مصداق سرقت علمی یا ادبی تشخیص داده شوند از روند داوری و انتشار حذف میشوند.
فصلنامه علمی تخصصی پژوهشهای گردشگری و توسعه پایدار
سال دوم، شماره چهار (پیاپی: 7)، پاییز 1398
برای مطالعه عناوین مقالات و دریافت فایل کامل این شماره ادامه مطلب را مشاهده نمایید.
فهرست مقالات
عنـوان مقـاله
صفحه
بررسی تأثیر گردشگری حلال در راستای توسعه پایدار؛ نمونه موردی: شهر مشهد
1
جلیل موحدی رضاآباد، عزت الله مافی، علیرضا بیدخوری
بررسی تأثیر هوش فرهنگی بر ارزش ویژه برند مقصد مبتنی بر مشتری؛ مورد مطالعه: گردشگران استان قزوین
11
حسین عابدی، مونا وکیلباشی، فهیمه جناقی باف
بررسی جهتگیری بهینه طارمه نسبت به جریان باد در بناهای سنتی بوشهر
27
وحید مقیمی، کیانا کیانی برازجانی، فاطمه امیرزاده، دریا بحرینی، سمیرا قنواتی
بررسی نقش تکنولوژی، مردم و سازمانها بر برندسازی مقاصد گردشگری؛ مورد مطالعه: هتلها و آژانسهای مسافرتی تهران، مرکز تهران
37
رسول ثانوی فرد، مرتضی رحمتی کچومثقالی
سطحبندی شهرستانهای استان خراسان جنوبی در بهرهمندی از زیرساختها و خدمات گردشگری با استفاده از مدل VIKOR
45
فضل اله کریمی قطب آبادی، محمد امیر ملکی، فرحناز ابوالحسنی
ارزیابی توان گردشگری کلانشهر تبریز در ایجاد شهر خلاق
57
علی پناهی، مجید داداش پور مقدم
مطالعه کارکردهای شبکههای اجتماعی در رونق صنعت گردشگری ایران
71
محمدرضا زرگر
برای دریافت فایل متن کامل نشریه روی تصویر زیر کلیک کنید: